esmaspäev, 20. märts 2017

harilik lumikelluke (Galanthus nivalis)

Huvitav, et mu lemmikutel on nii ilus nimi nagu Galanthus nivalis, see kõlab juba nagu Pulsatilla vulgaris. :)

Kahjuks ei ilmunud nähtavale topeltõielist lumikellukest, aga ega ma väga ei kurvasta, liik on lihtne ja ilus ja paljuneb hästi. Teisel pildil on näha üks ebamäärane valge laik - seal kasvavad pooled minu lumikellukestest, teine pool on õunapuude all. Saagu neid palju, nad on nii ilusad.














4 kommentaari:

  1. Huvitav minu topeltõielised lumikellukesed on ka oma puhmaid sel aastal koomale tõmmanud aga õnneks on neid mitmes kohas :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. mul oli 1 sibulik ja see ilmselt väsis ära

      Kustuta
  2. Kuidas mul see postitus kahe silma vahele on jäänud? See ei ole lihtsalt võimalik!!?? :S

    Lumikellukesed on imelisest imelisemad. Muidugi lihtsad... aga tegelt ka topelt ... ja kõik teised.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. :) see oligi rohkem postitus iseendale ja sipsniuhti vahele. Nad on ikka väga lummavad on lihtsuses ja ilus.

      Kustuta