esmaspäev, 1. august 2016

taevas ikka juhtub toredaid asju

Mängisin mina liivaga nagu KSJ ütleb ja kuulsin siis miskit suurt sebimist ja hõikeid ja keegi lasi nagu hooga auru välja, aga aururongid meil siin ei sõida. ... ma ei saanud aru, kuspoolt heli tuleb. Suur suhin ja siis vaikus, uus suhin ja vaikus ja keegi muudkui hõikus midagi.
Ronisin keldrimäe otsa ja kiikasin maantee poole, et mida seal siis lohistatakse või veetakse või, aga ei midagi, keerasin siis ümber, et tulen alla ja ssa mu meie - naabrimehe leppade kohal säras üks suur punane äär.

See oli lihtsalt nii SUUR ja kisa sai kohe hoopis teise tähenduse, keegi juhendas kedagi. Mina ummisjalu toa poole fotokat tooma ja mäe otsa tagasi ja siis muudkui vaatasin ja pildistasin, nagu ilma kaamerata enam ei saakski näha. Ajad on ju muutunud, vanasti oleks ma pikalt kätega vehkinud ja põsed punni ajanud, et seda võimsat värki lõkke ääres jutustades.

See väike plika minus kilkas ja plaksutas käsi ja mul oli nii kahju, et KSJ oli just linna läinud, oleks tahtnud seda kahekesi vaadata. Ma näitasin õhtul hoopis pilte. Näitan teile ka, ei ma muutnud seal särinaid ega muid, kellel selleks aega oli :)
Kui kiiresti klõpsida, siis ehk saab ka lennust osa .
















No ja siis nad said õnnelikult üles ja lendasid meie vahtrate kohal, tegelikult vist juba kaugemal. 







7 kommentaari:

  1. Lahe elamus. Oma elamist oleks vahva ka õhupallilt vaadata, aga ma lööksin vist põnnama.

    VastaKustuta
  2. Oh, mis tore. Hea, et jaole said, sellist asja ju iga päev näha ei saa. Kui teil seal lähedal mingi treener on, katsu end õpilaseks smugeldada, lendled meie kõikide kohal ja me saame Sulle lehvitada :)

    VastaKustuta
  3. Oo, kui lahe vaatepilt!

    VastaKustuta
  4. SEe on nii äge tunne, kui üks asi (näiteks kuumaõhupalli nägemine) tekitab sellist tunnet, et ei oska kohe oma rõõmu ja elevust varjata ning see on nii ehe ja siiras...oeh! ma ka eaaegu tunnen seda Sinu olle päeva tunnet!

    VastaKustuta
  5. Põhjalik reportaaž! :P
    Olen kord Viljani järve oru nõlval näinud võimast vaatepilti, kui 10+ kuumaõhupalli tuli piki orgu Pärnu poolt. Oli mingi grupilend. Kahjuks pidi see jääma vaid mälusoppidesse.

    VastaKustuta