teisipäev, 16. august 2016

kuus päeva hiljem. augusti II nädal.

Täna on siis minu arvepidamise järgi viimase kahe kuu kolmas laussaju päev. Muidu on ikka hoovihmaline olnud, et mingil hetkel on vihm kas nii hõre või olematu, et saab toimetada või lõpeb suisa ära. Igatahes õhtupoole õnnestus kolm olulist põõsast maha istutada ja pool puuriita kuuri laduda.

Muidu sajab mul siin sisalikke ja kuigi mul on neist veidi kahju, siis tegelikult on see ikka päris naljakas kui järjekordne sisalik või siis üks ja seesama sul nina eest kopsti alla tuleb. Eelmisel aastal kolisid nad kempsu juulikuus. (Hm, siis ka vist sadas?)
Südamega maja uks on veidi vajunud ja üles on tekkinud selline tore vahe, kuhu sisalik on otsustanud kolida. Seal on ilmselt puhtam ja kuivem tunne ning kõik putukad, kes lendlevad napsatakse õhust. Kui ma end unustan ja ukse hooga lahti tõmban,aga ilma hoota see väga ei avanegi),  siis ta sealt alla kukub. Tagavara sissepääsu paraku pole ;) Väga järjekindel sisalik on, ronib üles tagasi. Kui nad ükskord talveunne kebivad, siis palun KSJ-l ust kohendada.
Tegelikult peaks vist külalistele hoiatussildi panema, et nad sisalike sabasid ukse vahele ei jätaks.

Vihmade vahel käisidki toredad külalised ja me veetsime oivalise õhtu kaevates ja lobisedes ja lõpuks veinitades. Väga tore oli, ma olen muidu närb veinitarbija, aga järgmisel päeval olin tavalisest napisõnalisem, aga kõigiti normis. No ja siis pidime seenele sõitma ja saarele ja aga mis liigub see kulub, mu lemmikauto on nüüd paranduses hoopis.
Mul on selle suve viimane puhkus ja üldiselt olen järje peale jõudnud, sest loobusin lääneka vurfimisest. Kaevasin veidi suuremaks, mõned poolmeetrid on veel teha, aga taimedele sai ruumi juurde ja kui ma potistatud pojengijuurikad veel maha saan pandud, on ok. Kivila uude ossa on vaja veel mõned kümned kärutäied liiva lisada, aga seda saab jooksvalt teha. Üldvaadetes domineerivad roheline, kollane ja roosa. Kobarpead on  võimsad ja tänavu pole ma neil õisikuid maha lõiganud. Roosa on muidugi siilkübar. `Hot Lava`on ikka elus, aga laienenud pole. Selliseid sorte võiks juurde otsida, ilus kombinatsioon on, aga kuna liiki on palju, siis väga mõjule ei pääse. Vaja seemneid korjata. Üks seemik hakkab ehk õitsema ka, saab näha, kas on liik vm.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar