neljapäev, 11. august 2016

10 augusti hommik

Hommik oli jahe, varvastel hakkas kasteses heinas külm, hea äratus. Maantee magas veel. 


 kibuvitsad


 kivila



 
Lillerallil ostsime Ahto Ruudu käest mõned oivalised Saxifragad ja istutasin nii nagu aednik ütles :)





Lonicera procumbens

Mägimänd `Misty`



`Juanita`
 

`Pink Blanket`









9 kommentaari:

  1. Vastused
    1. päikseline ja uduvaba, veel :)

      Kustuta
  2. Anonüümne12 august, 2016

    Kust on pärit see Pink Banket?
    maurus

    VastaKustuta
    Vastused
    1. bauhofi õuetaimede allahindluselt u kuu aega tagasi. Läksime mulda ostma ja neil oli suures valikus pinnakatteroose. Ma olen roosides veel täitsa tume, aga mulle meeldivad lihtõielised ja sealt ma selle valisingi. 5.50 oli hind.

      Kustuta
  3. `Pink Banket`on puhkedes väga kirgas, õitsedes muutub selliseks nagu pildil näha

    VastaKustuta
  4. Mind tegi see 'Pink Blanket' ka täitsa ära ja sai ta minugi "roosilisse" aeda! Teine oli veel ... mingi "silm/eye".

    Hommikud on parim aeg pildistamiseks! Kõik peened aiad veel peenemate aiaajakirjade jaoks on üles pildistatud päiksetõusul.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. uups, parandasin nime ära :) Rõõm tõdeda, et valisin roosi, mis teistele ka silma hakanud on :)

      Oleks selliseid hommikuid rohkem.

      Kustuta
  5. Väga ilusad kaadrid. Imeilus hommik. Viimaste päevade taustal võiks öelda isegi et ei mäletagi enam sellist. Ma ei pea ka ennast miskiks roosikasvatajaks, aga üha enam on mulle meeldima hakanud just need lihtõielised- see lihtsus on imeilus!

    VastaKustuta
  6. Suvi on veel täies purjes, naudime, kuni saab :)
    Bauhofi soodukad on põnevad ja kasulikud.
    Silmaga roosa on "Angel Eyes".
    Minu jaoks on KÕIK roosid ilusad.
    Kivilasse rooside pistmine on väga ilus mõte.

    VastaKustuta