reede, 29. juuli 2016

suveprojekt 2016 pildipostitus








Kivide suuruse hoomamiseks:


Eile sebisin kivila ja linnuka vahet ja muudkui pildistasin, aga selgub, et üldvaateid ei teinud, eks ma lisan siis hiljem kui koht korras ja kasitud.

Üks vaade aga näitab, et sellega asi ei lõpe. Sauna juurest pinnase planeerimisel tuli nõlva nii õgvendada, et vesi ära voolaks ja mul mõlgub meeles plaan teha üks ilus kivirenn vms, kuigi ma arvan, et liivaga sinna oluliselt vett ei tekigi. Treppi pole ka vaja teha, sest nüüd saab sauna juurest lõunalohku väga sujuvalt. Eriti veel siis, kui ma kõik koristatud saan. Ühel ilusal päeval ... Rohida ma seda ei taha, ma mõtlen veel.
Praegu on siis vasak pool õhus :)
Kui KSJ ka samamoodi asjast arvab, siis teeme ühe mõnusa kivise ja puise istumiskoha. Jessuke, keldrimüüri jaoks peab ka kiva jaguma :) 

Sissejuhatuseks järgmisele postitusele üks kolepilt ka, paistab, et minu vihm seisab põletamata kändude taga.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar