teisipäev, 10. mai 2016

maipuhkus

ma lihtsalt ei jõua praegu blogida
hiljem, hiljem.

aga varsti kohe kirjutan epimeediumitest ja sellest, kuidas herilane kempsu pesa tegi ja kuidas vesilike tited igal pool tuiavad. Tiigis teevad konnad üllatavalt jõledaid hääli, noh umbes nii nagu hirmutaks teisi konni oma pruudi juurest minema. Huvitav kõrin on.
Linde on palju ja puukoristaja vaatas mind pika pilguga, et kas ma olen ikka see ...?!
Maa seest tuleb imelikke varsi ja mugulaid ja ma olen selle soojaga nüüd graafikust täitsa maas.
Paksult võililli ja naabrite mesilased nuumavad end seni, kuni päike paistab.

Muidu nagu sisalik päikesesoojal kivil.
Muide, tamm hakkas õitsema, läks lehte ka. Vaher on ennast ikka roppumoodi külvanud.

...

järgneb asjalik jutt mõni teine kord.

7 kommentaari:

  1. Ihiih, siin umbes sama.:)

    VastaKustuta
  2. Alati ei peagi asjalik olema. Niigi käime pool elu ülikonnas, lips kõvasti ümmber kaela ja tähtis nägu peas. Mõnikord on hea lihtsalt mängida ja nautida kevadjoovastust. Sedasi oled hoopis elusam ja õnnelikum:)

    VastaKustuta
  3. Esimest aastat kulgen puhkusepäevi rahulikult, ei tee ju mingit näidisaeda, mille avamiseks on kindel tähtaeg. Tasa ja targu, sest valmis ei saa ta kunagi:)

    VastaKustuta
  4. Õnneks meil igasugu konnalisi ja teisi sarnaseid kesiselt. Mina neid kohe kardan. Ja see töö ei lõpe ju iial otsa.

    VastaKustuta
  5. Konnad on ju toredad ja keegi ei laula nii ägedalt! Olen iga kevad vähemalt ühe korra käinud korralikku konnakontserti kuulamas, muidu ei ole kevad õige.

    VastaKustuta
  6. Tegelikult ongi kõik tore ja kimpus nii väga polegi, olen täitsa järje peal, kui ilm jaheneb, saab veel ümberistutustega tegeleda.
    Blogimine võtab lihtsalt liiga palju aega kui seda korralikult teha :)

    VastaKustuta