esmaspäev, 1. veebruar 2016

valguses on veel üks valgus. jaanuari viimane pühapäev

... nii ma täna mõtlesin õues. Toas muide on endiselt hämar, isegi kui päike tuleb välja ja paistab aknast sisse.Tolmurullid on veel nähtamatud. Ikka need, mis märtsipäikeses hiilgavateks tolmutortideks kehastuvad .
Pluss kuus. (+6)
Paigutasin võrke, ilm oli ju soe. Maapind on siiski vaid mõned cm sulanud, võrku on raske maa sisse kinnitada.
Oh kuidas ma nautisin tänast päeva, nüüd on aeg nii kaugel, et mitte ainult lumi ei tee ilma valgeks, vaid valguses oleks nagu veel mingi valgus. Ma pole seda kunagi nii ruumiliselt tajunud ning seda on raske kirjeldada, aga hea tunda, ma valin kevade :)

Hmh, kuidagi tasakaalus on see kõik. Lumi sulab ära, tuleb tuul, kuivatab pinnase ja toob uue vihma või lume või lörtsi, siis tuleb jälle miski külm ja miski sula ja tuul.
Täna leidsin, et võrkiirised ja mingid laugud on otsad välja ajanud. Maa sisse neid kuidagi tagasi ei  aja. Laugud said liiga kõrgele ja/või kergitas neid külm? Mul pidigi ju põnev lauguaasta tulema, neid sai maa sisse ohtralt tipitud.

Lumikellukesi küll pole ja tore on, sest aega ju on.

Loeks õige kivila okaspuud üle :)

P.S. 2.02.2016

Kahte ühesugust ilma-aastat esineb harva kui üldse. Nii oleks tasakaalu mõttes täiesti loogiline, et kui meil on ees sademeterohke veebruar ja tujukas märts, siis kevad paiskub aprillist ja meil on soe mai ja jama juuni :) Nii tore, et ma ilmeennustaja pole, ma võin spekuleerida nii palju kui süda lustib :)
 



8 kommentaari:

  1. Tänavu sajab tõesti taevast üle päeva väetist, aga õhus on juba kevadet aimata, kuigi talv pole ka veel järele andnud.
    Selle pikalt valitsenud pimeduse järel on valgusel tõesti omapärane võlu

    VastaKustuta
  2. See suur sula lõi mõra minu hingerahu sisse aga ma vaigistan selle, sest päriskevadeni on veel aega ja mulle jälle meeldib see, sest nii palju tahaks veel kokku keerata :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. oh, sa saad oma aja just nii suureks teha kui sul vaja ja jõuad kõike, mida tahad.

      Kustuta
  3. Valgus on mõnus. Aga mind välja askeldama veel ei tõmba.

    VastaKustuta
  4. Mind ei kisu ka välja, meil on veel maa valge ja seda on paksult.

    VastaKustuta
  5. no mis ma oskan öelda, ma armastan mugavusi, aga õue peab saama, see on avardav ja see on seisund.

    VastaKustuta
  6. See lauguaasta kõlab väga põnevalt! Jään huviga ootama postitusi sellest.

    VastaKustuta
  7. Ma hääletan selle sooja mai poolt kahe käega, mul siis puhkus. :)

    VastaKustuta