esmaspäev, 22. veebruar 2016

hiirekülv

Talikülvist jäi üks potike mullaga üle ja (khm) vedeles mul suures (?) toas põrandal. Pime.Külm.
Tulen mina koju ja vaatan, et kas tõesti unustasin kastanikülvi õue viia? Miski oli väga hoogsalt idanenud.
Vaatasin lähemalt - ei ole kastan, päevalill on hoopis ja mitte üks, vaid kohe mitu.
Siis meenus mulle, et hiired avastasid koridorist linnusöögi ja peitsid kuhu said - tulehakatuse munarestidesse, minu villastesse sokkidesse ... ja külvipotti.
Mida võib sellest järeldada  - munarestid ja villased sokid ei ole sobiv külvikeskkond. (kuisinna mulda lisada, siis võib isegi midagi tekkida). Linnutoidu kolisin kindlalt suletavasse tarvilikku purki. Purk on klaasist, las nüüd vahivad ja vesistavad suud. Aega on selle kiire asjaga. Mis nüüd päevalilledest saab, eks me näe. Kahju, et nad tomatit ei külvanud.



7 kommentaari:

  1. Tomat oleks jah asjakohasem olnud aga päevalillest neile jälle rohkem kasu :) meil veeti pähklikorv ahju otsas paari nädalaga majavahedesse peaaegu tühjaks :)

    VastaKustuta
  2. Toredad abilised on Sul :D
    Päevalilled paned kapsamaale kasvama, las linnukesed söövad sügisel.

    VastaKustuta
  3. Mul paar aastat tagasi panid hiired eeskojast kümme kilo koerakrõbinaid hakkama. Koti põhja oli auk näritud ja sealtkaudu kõik minema toimetatud

    VastaKustuta
  4. Minul läks ühe nädalavahetusega kaotsi pool põldoa saagist, mis toa põrandale oli kuivama sätitud. Kmmm... kust neid oavarsi nüüd võiks ootama hakata.. :S

    VastaKustuta
  5. :D päris lõbusad lookesed kooruvad. Rikkalik toidulaud neil tegelinskitel

    VastaKustuta
  6. Meil tegid hiired klassikat, st möllasid toidukapis jahu ja kõige muuga, koridorikapis närisid suveks kokkupandud jopesid puruks jne... Kuidagi kurjad ja näljased hiired olid. Siis kinkis hea kooliõde mulle kassikese.
    Olen rahul.
    Päevalillekylv on nunnu, loodetavalt tuleb rohkem päikest, muidu venivad välja.

    VastaKustuta
  7. Meil tegid hiired klassikat, st möllasid toidukapis jahu ja kõige muuga, koridorikapis närisid suveks kokkupandud jopesid puruks jne... Kuidagi kurjad ja näljased hiired olid. Siis kinkis hea kooliõde mulle kassikese.
    Olen rahul.
    Päevalillekylv on nunnu, loodetavalt tuleb rohkem päikest, muidu venivad välja.

    VastaKustuta