neljapäev, 5. november 2015

meie Madeira.botaanikaaiad II. Monte piltides

Milline see aed võiks olla kevadel ja suvel ... Siin uidates mõtlesin palju oma sõpradele, kes kasvatavad varjutaimi ja sõnajalgu. Jaapani aia kalad ja sõõm maiderat päikese käes. Lopsakas taimestik ja selle ilu. Pole ilusamat pilti aedniku jaoks kui taim oma õiges kasvukeskkonnas.





Meie lemmikanumad




Puu, mille nimi inglise keeles on grasstree, e Xanthorrhoea johnsonii






 Jaapani aed


















 Kaks sinist, enimkohatud taimed meie reisil, suureleheline hortensia ja Agapanthus.

4 kommentaari:

  1. Ai, need on ilusad pildid, vahepeal peaaegu, et jungel ja siis jälle ornung ja akuraat :) ma loodan, et sul on neid veel :D

    VastaKustuta
  2. Ja ikkagi ei saa ma troopilisi aiapilte vaadates üle veidrast tundest, et seal on taimestik vist täiesti kontrollimatu ja et kui aeda tahad teha, siis on seda parem teha suurel krundil muidu kasvab majaesine lapike paari kuuga ühte taime täis ja muud lihtsalt ei mahugi.:)

    VastaKustuta
  3. Monte aeda võiks vist jäädagi, seal avastad ikka ja jälle mingeid uusi nurgataguseid. Oehh, ajad mulle isu peale uuesti Madeirale minna.

    VastaKustuta
  4. Lopsakus on lihtsalt hingematvalt ilus, las kasvavad kontrollimatult, seda ilusamad nad on :) Mida aeg edasi, seda rohkem hakkab mulle roheline aed meeldima, kuigi mul ju värvide vastu ka midagi pole, aga ikkagi......Mina vist näeksin seda aeda terve aasta unes :)

    VastaKustuta