esmaspäev, 14. september 2015

pikka, sooja sügist


oleks vaja.
Suveõunad hakkavad otsa saama. `Martsipani` puus on üksikud ubinad, `Valget klaari` tahaks kevadel kindlasti pookida, aga kas uue puu õunad nii head saavad, pole kindel. Kes neid igivanade puude aluseid teab. Antonovka mul on, näis. Valget klaari on mul 2 vana puud, ühe otsas on suured ja mahlakad õunad, teise otsas veidi kuivemad.

Kõrreliste suuraeg on alanud. Kunagi hiljem panen pildid ka. Kivid ja kõrrelised ja okaspuud. Mägisibulad.

Valge aeg kahaneb, see mind ei rõõmusta, ma pole lihtsalt tubast tüüpi ja mistahes laua taga konutada ei armasta, olgu see pidulaud või kontor, vahet pole, puhas piin.
Aga see mis on, on ilus.










2 kommentaari:

  1. Lubavad pikka ja sooja, loodame, mull ka meeldiks, meeldiks kohe kevdeni välja :) Nali, ma tahan ikka talve ja korralikku ka nende kahe vahele, et saaks liugu lasta mäest alla ja puha :D

    VastaKustuta
  2. Meil polnud õunu sel aastal pea üldse, ainult mingid ussitanud kribalad. Mis on hea, sest süüa ma neid nagunii praegu ei tohiks.
    Pikka kuldset sügist tahaks, aga ka mõnusaid tunde kamina ees. Mul hakkab selleks aastaks aedlemisest küll saama.

    VastaKustuta