reede, 14. august 2015

õunu korjamas

 Läksin `Martsipani`kokku rehitsema ja leidsin pantrilille :)

Unustad mõne lille ära ja siis ta tuletab end meelde. Õitsemine nagu tants.
Tellisime tunamullu seemned ja palusime osavnäpul külvata. Eelmisel suvel sain Tagatalust kolm taime, esimene on nüüd õide puhkenud.

Tegelikult arvasin sügisel, et ega neist ikka elulooma saa.
Õunapuu alla nad jäidki, katma ei hakanud. Kevadel nentisin, et elus. Mutirada viis ühe taime ära, kaks jäid alles.

Nüüd on muidugi lootus tekkinud nagu kiusuks, aga vaevalt niisugust talve tänavu tuleb ja kas oleks vajagi.  Igatahes olen ma selle taime ilu näinud ja rõõmustanud. Ei hakka mina neid väntsuma, ehk ongi sobiv koht.








Belamcanda chinensis








3 kommentaari:

  1. Väga põneva konstruktsiooniga kaunitar! Päike taustal toob selle arhitektuuri eriti hästi esile. :)

    VastaKustuta
  2. vaatasin, minu omad on teiste suuremate vahel võsas, ei õitse aga ehk suudavad ellu jääda ja järgmisel aastal õitseda. Ilus oleks :)

    VastaKustuta
  3. Õigupoolest olidki need lehed, mis õhtupäikeses mulle silma hakkasid. Valgus loob imelisi kujundeid :)

    VastaKustuta