neljapäev, 18. juuni 2015

vihm

Sajab, ütlen rahulolevalt. Lõpuks ometi veidi rohkem vihma.

Pühapäeval pani KSJ pumba tiiki, et meil ka sadama hakkaks. Sadaski. Viis kuni kümme tilka.  Esmaspäeva õhtul kastsin kolm tundi. Korralikult.  Tiigivesi oli soojem kui välistemperatuur. Kolmapäevane vähene vihm sai sisse imbuda, muidu oleks juba pinnalt tagasi põrganud :)

Jätkuvalt tuuline, aga sedapuhku jahedam, asi seegi. Eile õhtul matsin ja katsin lohuaia raja lõpuni. Ilus sai. Ühtlasem. Leidsin hulgaliselt isekülve, tabasin vist ühe kareda päikesesilma uue sordi `Summernight`seemiku. Tore oleks. Siilkübarate seemikud on ka lõpuks nähtavale ilmunud. Kurekell õitseb kui sõge. Penstemonid ja pojengid, võhumõõgad teeäärses kraavis ja siberi iirised aias.

Jah. Kui ma maale kolisin, siis sõbrad kinkisid mulle sildi "OLEN AIAS", õhtul kell 11 tuppa minnes mõtlesin, et silt tahaks veidi kohandamist - "ELAN AIAS".

On juuni. Varsti pöörab suveks.

KSJ, minu südames sa elad :)

4 kommentaari:

  1. Vihm on ajale hea, kordades parem kui voolikuvesi.
    See `Summermight` oli väga ilus.
    Hea, kui õnnehormoone palju on, elu kohe värvilisem ja ilusam:)

    VastaKustuta
  2. Need õnnehormoonid paiskusid minunigi, nii armas :)

    VastaKustuta
  3. Ma just mõtlesin eile Sinu peale, kui paduvihmas aias ringi toimetasin. Et pole olemas halba ilma, on valed riided. Ja vihma oli väga vaja.

    VastaKustuta