teisipäev, 16. juuni 2015

rändavad merikannid

 Rääkides õhtutest ja tuulest ja pilvedest. 7.juunist kuni 14.juunini oli 1,5 tuuletut või siis vähese tuulega päeva. Pühapäeval sadas nii palju, et lõi tolmu kinni. Õhtupäike saunamäel.


Minu meelest need merikannid rändavad. Mõned jagas Neljandik, üks nimetu kingiti mulle sünnipäevaks, ühe tõi õde Iirimaalt, ühe tõin mägedest kaasa, ei õitse, juurdub. Mõned taimetittedest suureks kasvanud, vahet küll enam ei tee. Ongi nagu segasummasuvila kadakkaera külje all.

All vasakus nurgas on hoopis isevärvi merikannid. Kes ära tunneb, võib nimetada.
         
Laugud löövad ka sekka. Musitavad murulaugud :) . Mulle meeldib, lihtne kooslus pluss suviumbrohud.



Saunamäel lebaskleb üks sedum, mille nime ma ei tea. Väga ilus, ei lamandu ega muutu ka koledaks, lihtsalt ongi selline lesija. Ümar.
 Saunamäel e kivila katusel nagu juba eespool nimetet panen kive. Aedsalvei kasvab siin hästi selles mõttes, et talvitub juba Tartu ajast peale. Õitseb igal aastal, aga suurt ei laiene, küllap ei jõua.

 Mõned lavendlid ja mõned laugud ja pisikellukas alustab. Nimetud nelgid. Neid ma toon küll vaasi, püsivad kaua ja tuba mõnusat lõhna täis.


Üks kauge päevavaade ka. Valge on aias hea

Nagu trompet-paradiisia. Must have :)



8 kommentaari:

  1. Tuul on kole ja justkui meie kohale naelutatud. Valge on tõesti hea, eriti õhtul
    Kukehari meenutab talblehist.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. meenutab jah, hakkasin lähemalt uurima. Teoreetiliselt on hokkaido kukehari.

      Kustuta
  2. Su õhtuvaated ja pildid on imelised, mulle meeldib natuke segasummat ja tootsi läbisegi :D

    VastaKustuta
  3. Mulle ka meeldivad õhtuvaated. Need tumedad merikannid ei ole ju ometi minu käest saadud? Kui on, siis on mu Düsseldorfer üllatuse teinud ja pojasid poetanud. Ma arvasin, et need minu jagatud pojad on ikka sellist värvi nagu need väiksemad vasakus servas.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. ma ju seda ütlengi, et sassi läinud kõik. Nüüd on vähemalt teada,. et heleroosad on neljandiku kannid :)

      Kustuta
  4. Tuul oli eile isegi õhtul, tahtsin pilti teha, aga õied tilbendavad varre otsas.
    Väga kaunis kukehari on see tõesti ja paradiisea...meil veel ei õitse.:)

    VastaKustuta