kolmapäev, 8. aprill 2015

vahemärkus

Pole olemas halba ilma, on valesti valitud riietus :) Minu plaan saada pruuuuniks, teiseks juuuuuniks on üsna kindlapiiriline. Esimesel kevadnädalal on igal asjal suur kaal ja seda otseses tähenduses. Kui iga päev vähemalt kaks tundi pärast tööd aias - õues toimetada, on kahe nädala pärast tekkinud esimene lihastoonus ja kärukoormad ei pane enam nii puhkima. Tunne selline, et liigud mõnuga ja ei pane tähelegi kui oled ühes krundi äärest teise jõudnud. Selle tundeni on jäänud veel üks nädal :) Tegelen nende töödega, milleks mul pärast soojalainet enam aega pole.

Ilm aga saaks nagu aru. Kui õue jõudsin, siis vihm lakkas ja poole tunni pärast vaibus tuul ka, õhtune aeg ikkagi. Sisalikud olid kändude juurest vehkat teinud, küllap see minu esimene susimine nad minema peletaski, äratasin nad üles :(
See "hunnik", mis osutus tegelikult u 3 m laiuseks vundamendijupiks on nüüd maapealse osani puhas. Nüüd peab päike ja vihm edasi tegutsema, siis on selgemalt näha, millega tegu. Mind hämmastas, kuidas puud suudavad sellise koha peal kasvada, aga eks nad ajasid oma juured kuhu said, toominga puhul see muidugi üllatav pole, aga saare puhul küll.
Edasi on vaja tegeleda selle lubjaseguse mulla ja liivsaviga, mis kaevamisel pinnale tuli. Ma juba tean, kus ma seda kasutada saan. Mis ma selle kohaga edasi teen ... eks me näe. Küll see koht kõnelema hakkab. Vaja veel mõned ümbritsevad pehkinud kännud kätte saada, need, mis ette jäävad, siis pääseb ka niidukiga ligi.

Pikemad ilmaprognoosid on kevadel küll mõttetud, need nihkuvad alati päevakese siia või sinna, nende järgi pole küll mõtet oma plaane teha. Igal aial oma mikrokliima nagunii.


5 kommentaari:

  1. Selles on Sul küll õigus, alates kevadest vaadatakse aknast välja ja ei mingeid ilmaprognoose :D tubli oled

    VastaKustuta
  2. Issandkuitubli...peab ka kuidagi...selle ulmeka veel loen läbi, siis vaatan...kevadväsimus vist, eh.:)

    VastaKustuta
  3. Tubli oled!
    Mulle sobib ka kärulükkamine,otsin lausa praegu kodus olles mingit aiatööd.Kui kõik läheb nagu siiani,siis teiseks juuniks mul ka lootust pruuniks saada,aga sinnani veel aega.

    VastaKustuta
  4. Aknast välja vaadates on ilm alati ilus :)
    Aga tänane tuul tahtis mitte ainult pangesid mööda õue lennutada, vaid ka inimesed õhku tõsta.

    VastaKustuta
  5. Ma pidin eile toidukotti bussipeatusest koju tarides peaaegu otsad andma :) , mis siis veel kividest ja mullast rääkida. Aga küll see vōhm tagasi tuleb.

    VastaKustuta