esmaspäev, 14. aprill 2014

pikakoivaline külaline

Ma olen endasse ikka suhtunud nagu maainimesse, linnaelu oli lihtsalt vahepealne eluetapp.  Nüüd aga lähen nagu linnavurle iga elusa peale õhevile, olgu need siis konnad või kured.

Lõpetasime KSJ-ga tööpäeva, kui nägin üle kuuselatvade uhket tiivasirutust ja tiigikaldale maandus kurg. Üsna üksik teine. Ma olen Muhedike pool külas käies neid ikka trehvanud. Oma kodus küll mitte. See kuresamm on ... nagu kassil vette minnes :)

 



Kurg läheb sauna
Mina fotokaga järgi :)
Üle mäe ei viitsinud minna, läks ringiga. Aeglaselt läks. Konni ei leidnud, lendas naabertallu, seal on suuremad tiigid.


Eile, kui tiigikalda saviküngast silusin, kohtasin konni. Kärnkonni olen sel kevadel ennegi mätta alt välja riisunud, kogemata muidugi. Teine oli ilmselt harilik konn, aga kahtlaselt pisike. Nii väikesi ju ometi veel pole. Konnade ränne on siis alanud? Kahju, et kured mutte ei jahi. Noid on meil jalaga segada.

Tühja sellest, kas sa oled maainime või linnavurle, kuresamme võib alati imetleda ja kilgata võib ka.





11 kommentaari:

  1. Ilusad väärikad linnud. Kui nad Su üles leidsid, hakkab pisiperet tulema:)

    Küllap tiik meelitab varsti sookured ja pardid ka kohale.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Siis saab minust maavanaema. Eks ma juba otsapidi olen ka :) KSJ-i tirtsud on armsad tegelased.

      Kustuta
  2. ...või luiged.:) See oleks ikka uhke - oma luigepaar tiigi peal...:)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. vesilikud saavad kreepsu :)

      Kustuta
  3. no haigru saad vähemalt aga kurg on lähedalt ikka väga suur, eelmisel aastal niitmise ajal pidin kohe kõrvalt mööduma, natuke kõhedaks võttis see nokk ja pärast mängisime teise kurega puude vahel peitust :D ja kured võtavad nii mutte kui hiiri-rotte päris mõnuga :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mind hämmastas ka, et on ikka päris suur tegelane.

      Kustuta
  4. Oi kui vahva külaline :). Eelmine aasta lendas üks meil murdunud kuuse latva, kuid hindas koha vist majale liiga lähedale... peale mõningast olukorra hindamist lendas minema.
    Eile koju tulles avastasime sissesõiduteelt muti keset teed, tõenäoliselt siis kasside töö... vähemasti üks kuhjatekitaja on nüüd vähem.

    VastaKustuta
  5. Kui ülelennul jalgu risti ei jõudnud panna, siis on vanarahva tarkuse järgi oodata küll! Ma loodan, et see nali nüüd väga kohatu polnud. No ilmselt on aga ehk antakse andeks! :D

    Kusjuures üleeile uuesti linna tulles vaatasin kuidas Mäeküla külas on igas õues kurepesa! Hämmastav.

    VastaKustuta
  6. Meil on kured olnud juba aastakümneid ja mulle nad meeldivad. Mis siis, et nad on... Jah, see on loodus ja nii see jääb. Aga köögiaknast nende elu jälgida ja rõdult neile silma vaadata ja alumisetel korrustel elavaid varblasi piiluda, see on põnev.

    VastaKustuta