laupäev, 25. jaanuar 2014

talveuni

Viimane sess sai läbi. Jõudsin koju. Kodu külm. Kütan. Õues aga on ilusaim talv. Küllap on asi uues ajaarvamises. Kolmas koduaasta, kolmas talv. Eelmise talve märts olevat olnud üle aegade päikeselisem, nüüd püstitab härmatis rekordeid ja milliseid rekordeid!

Igal tuustil on sära ja pole ühtegi kolepilti. Lund on õige pisut juurde tulnud või pigem on need härmatise kihid.
Aed. Jänes on käinud siin ja seal, vahtinud leppa, õnneks ei sobi ja siis edasi kalpsanud. Kassi jäljed ja hiire ots. Keegi tiivuline on ta otse kuuri ukse alt ära krabanud.

Õues saab toimetada jupphaaval. Puud sisse ja varbad sooja. Päris hea, et töösaapad on paar numbrit suuremad, mahub sokke sisse panema. Köök on väga soe. Esimeses toas on vesi vaasis veel külmunud.
Eile heitsin korraks pikutama ja kuna KSJ mind üles ka ei ajanud, magasin 7 tundi jutti, siis olin 3 tundi üleval ja magasin veel 6 tundi jutti. Kokku 15 tundi! Selline sessiväsimus. Väikeaia plaani viimistlemine oli viimaste päevade teema, praktiliste harjutuste kõrval. Esimesel kursusel kestsid meie tunnid maksimum kella seitsmeni õhtul ja see tundus pikk aeg olevat, 2.kursusel kella kaheksani ja nüüd 3. kursusel kella kümneni. No mida! Ma olen üks suur kahtleja ja mulle ei tohiks anda võimalust viimasel hetkel aiaplaani muuta, sest ma teen seda siis kindlasti ja nii tuleb tööd aina juurde ja lõpptulemusega ikka rahule ei jää. Mis on ka loomulik, kui sa järjepanu ühe asjaga tegeled ja vilumust veel ei ole, siis ei taha seda tööd pärast enam vaadata ka.
Vaatame parem talvepilte :)

sallalalaa
Tahaks kõhuli visata ja pildistada, aga selleks on veidi külm.


Tegelikult oli asjalik koolinädal, me saime läbi teha veel igasuguseid kiviladumisi, veidi morbiidsematel teemadel kalmukujundust, mis koos mu paarimehega (tegelikult küll koos paarinaisega), oli üsna lõbus ettevõtmine. Talle on sisse kodeeritud lood, igasugused pinnad on tema käe all miskipärast kohe loodis. ma nimetan seda Saaremaa tegemiseks :) . Eksamitööd tuleb teha ilmselt killustiku peal, mis on tänamatu aluspinnas, sest kõik vead on nagu peopesal, liiv oleks lihtsam ja kergem. Mis me veel tegime, no istutasime puid ja taimi. Mitte õues ja mitte elusaid puid. Sõlmed, sõlmed. Vuugid jms. Ma eelistaksin kooli lõpetada aiaplaani kaitsmisega, sest lõppfaasis oled selle nii läbi kujundanud, et võid une pealt öelda, miks sa ühe või teise taimed oled valinud jne jne. Ehitamine pole lihtsalt minu ala.

Tagasi pilte vaatama :)


Lõpetuseks midagi tiivulistele. Seemnekera


Ja nüüd puid vedama :)

3 kommentaari:

  1. Sisekujundajad teevad ruumiga, mis pähe tuleb- valge, punase, sinise, pruuni vms. Proovigu aiakujundajad seda järgi teha :D Õnneks on meil olemas talv ja tema kunstiteoseid ei suuda ükski inimene kopeerida.
    Ma loodan, et külm ikka teab, mida ta teeb. Kui lund pole, on vähemalt puittaimede pungad kaitstud. Ja üleüldse on nii ilus, et sõnu polegi vaja

    VastaKustuta
  2. Jajah, mäletan seda viimast sessi isegi veel, midagi pole muutunud vahepeal :D aga ilu on sel aastal tõesti otsatult jagatud

    VastaKustuta
  3. Mäletan neid uneta tunde ja pärast pikki unega tunde kuigi see oli väga ammu. Enam sellist ekstreemi ei sooviks. Kui aga tõbi tuleb, magan ja magan kumi saan terveks.
    Mis on magusam kui mesi?

    VastaKustuta