reede, 27. aprill 2012

nagu koer meres, kevad Kadriorus

Eile käisin ametiasjus päälinnas ja peale pikka tööpäeva veetsin mõnusad tunnid lapsega Kadriorus ja mere ääres.  Ilm oli hea ja Kadriorg ... te peate seda nägema :) Mere ääres oli üks koer oma karjaga.
Käis usinalt vette visatud saaki ära toomas ja ise nii üliõnnelik. Päeva peale tagasi mõeldes tundsingi end just nagu koer meres :)


Teine lausejätk, mis mind sellest päevast saadab on ... jalutades neljal noodil (Jääääre lugu).
Alustada aga võiks sellest, et on hullemaid maju, kui minu kodumaja :) , täiesti müügis ja saadaval:) Hingematvalt kaunid, aga milline töö



Selline ümar lahendus on armas

Isehakanud lillekasvatajale jt , kes tahaksid krookuste oja näha. Kadriorus üks voolab. Mu kaamera oli sel hetkel pisut nõder, aga aimu annab ikka:


Ja siis ma vahtisin puid. Remmelgad! Kastanid!



jalutasime kirdetiigini ja seal on kaamera suhteliselt mõttetu, sest kes neid kaari, peegeldusi jm püüda jõuab. Kellel võimalik, minge kaema.










8 kommentaari:

  1. Mulle meeldib hirmsasti see punase mütsiga pisipõnn, kes justkui kohe on nurga tagant välja astunud.
    Tiigiümbruse vaated on lummavalt kaunid, müts maha looja ees. Tahan lapselapse sünnipäeval loomaaeda viia, kardan aga, et tiigivaadete jaoks pole tal võhma. Aga ehk kombineerin ta selleks ajaks kuhugi.
    Krookusejõed on kaunid,tulbihulluna fikseerisin ka kohe tulbijõe. :)

    VastaKustuta
  2. AHah, jajah, see on see Jaapani aed, mis mul varakevadel pildistamata jäi.

    VastaKustuta
  3. Parem yks kord oma silmaga n2ha kui 1000 pilti vaadata, ytleb t6siusklik aednik;)
    Krookuseoja v6is imeilus olla. Ja, kuigi paplit ja jalakat linnahaljastuses yldiselt ei kiideta - kiire kasvuga, rabe, haigustele vastuv6tlik jne - on nende v6rad ilusama graafilise joonisega kui nt p2rnad. No, igal puul oma v6lu.
    Sinu reisimuljetus oli v2ga ilus ja innustav. Nyyd tahab yks metskoer mere 22rde.

    VastaKustuta
  4. Olen täitsa nõus, et seal on ilus jalutamas käija, eriti nüüd kus rahvahorde veel pole. Kuna ma ise elan suhteliselt ligidal, siis käime ka elukaaslasega seal aega ajalt jalutamas. Kadrioru park ja Pirita jõe ürgorg ning TBA on need kohad, millest ma arvatavasti puudust hakkan alguses tundma kui ära kolin. Aga õnneks saab ju alati "retke" ettevõtta.
    Ma ootan juba pikemat aega õiget momenti, et minna seda uut jaapani aeda kaema. Eelmine aasta sai paar korda külastatud, aga siis polnud ju rodode õitsemist näha. See aasta lähen siis kui õige aeg on. Ja varahommikul, siis vähem rahvast seal.

    VastaKustuta
  5. Näe, varakevadises jaapani aias käidud ilma kodust välja minemata. Tallinnlasele muidugi on tee pikem ka ;)Oot, kas seal neid kuulsaid jaapani kirsse või üldse kirsipuid ka oli? Rodode ajal tuleb muidugi vaatama minna ja edasi pidid iirised tulema. Jälle põhjust tee ette võtta. Vaadates aga neid munakiviribasse paigutatud ümaraid taimesaarekesi, tuli selline mõte, et ega sealkandis peale mõne põnni enam keegi jala vist ei käi. Kõnnitee ju ära kujundatud.

    VastaKustuta
  6. Tallinn on üks ilusamaid linnu maamuna peal. Ma ikka pean silmas seda vana ja õiget linna.
    Meri ja Kadriorg lummavad mind igal aastaajal, ikkagi lapsepõlve mängumaa:) Sõidame kõijale maakera otsa, aga sageli ei näe seda, mis kodus nina all olemas on.
    Aitäh, Tsiil, ma sel kevadel küll sinna ei jõua.

    Need sibulllillede ojad on ilusad küll, aga edasi ootavad nad suvikuid, ja see pole päris minu jaoks.

    VastaKustuta
  7. Lugesin neid mitmeid lugemata postitusi - no küll Sina ikka jõuad!
    Ja Kadriorg - elan ometi lähemal ja töötan ju lausa tallinnas, aga pole juba aastaid oma sinnamineku plaani realiseerida jõudnud.

    VastaKustuta
  8. Kaugemalt nurgast ongi lihtsam vaatama minna :) Tuttav lugu ju, vanasti jõudsin mere äärde harvemini, kuigi see oli u kilomeeter kaks kodust :)

    Pargi juures oli küll silt, et renoveerimine, aga kes teostab, seda küll kirjas polnud, aga võiks.

    @Tii, kirsse ma ei märganud, esimene kord vaadata :) Tol õhtul oli see park üsna inimtühi. Küllap see muutub ja ma ei tea kas hordid nii tore olekski. Igal juhul oli see tore käik ja ma loodan, et neid tuleb veel.

    VastaKustuta