esmaspäev, 2. aprill 2012

...mis järgnema pidi ehk pikk pildilugu

Sissejuhatuseks tahaks veidi keksida, et kuidas ma ilma õigesti ennustasin:) Talgud sai ju välja kuulutet nii vara sellepärast, et iga nädalavahetus on kulla hinnaga. Mitte et ma loodaks kõik korda saada, oh ei kaugel sellest, aga oluline on suur soga jalust ära ja siis saan jupphaaval tegutseda. Muidu võiks end puruks rabeleda. Aga ilmast. Peale koolinädalat hakkas see lörtsijutt peale ja ma vahtisin iga päev ilma ja taevast, kuni kesknädalal sai selgeks, et ametlik ilmaprognoos eksib tavapäraselt paari päevaga. Ma ei oodanud küll taevamannat, aga oli selge, et lund enne esmaspäeva ei tule. Siin ma küll pisut eksisin. Sutsuke hõljus maha laupäeva hommikul ja sutsuke pühapäeva õhtul kui me Mariaga hakkasime otsi kokku tõmbama. Vahepealne oli tänasega võrreldes puhas kuld pluss põhjatuul, teha andis.
Meeskond oli meil väike, aga ülitubli.
Talgupäeval ma paraku ei pildistanud ja aru ma ei saa, miks ma seda maja ja tiiki 10 rakursiga üles võtnud olen, aga nn "vooresid" mitte. Piltides sobrades sain aru, et päikest on ikka vähevõitu olnud, nii palju sombuseid võtteid.
Plaan oli küll teisest krundi otsast alustada, aga ilm seda väga ei soosinud, niisiis sauna taga ...
Vaade paremale
Vaade vasakule.Tagataustal naabrimehe ehitis. Pilt on tehtud veerekese pealt ega siit suurt sotti saa, aga kogu lohk pildile korraga ei mahu, ütleme nii, et minu kaameraga seda ei pildista. Vaadake siis jupphaaval:)
Fragment sisust, korrutage see nt viiega :)



Plaan oli siit läbitav rada teha, et jõuda välja sinna, kuhu hellikud pannakse :)

 Rada läheb siit:
Pärast: see tünn sääl on mu prügipõletuse erianum tuulise ilma puhuks 



Kui nüüd seda rada pidi minna jõuab minu peatsele tööpõllule:), kus esialgu elavad sisalikud. Üks neist oli juba jõudnud saba ära kaotada :( Siit vaadates on hunnik petlikult väike.

Hakkame siis tagasi ja paremale liikuma

Järgmine võte on keldrimäelt alla, aga ikka kõik ei mahu:)

Ja see pole kaugeltki kõik:) Kõige Suurem Jõud saagis ja vedas ja hekseldas oksi :) Päeva teises pooles saabus uus nelik, kes aitasid sisse juhatada teisel pool liivamäge oksakoristuse. Kui ma seisaksin sellel pildil oksahunniku kõrval, oleksin ma kui puruvanake, hunnik on lihtsalt nii suur.

Pühapäeval tuli Asjade leidja, kes kasutas reha selleks mitte ette nähtud kohas ja tõmbas välja traadi otsa ja siis hulgaliselt saapaid ja vanarauda. Kõige tipuks liiklusmärk, mida võib kohaldada kui otsest käsku: kaeva siin :) Kuigi mulle tundub järjest arukam edasi mitte kaevata... Kuhu ma selle žiguli panen, mis maa seest välja tulla võib :DDD

Toscana rahakott (te ei saa seda näha, see on nähtamatu)

Viimane pilt on tehtud väga rahuloleval hommikul, mis tõsi küll päeva edenedes muutus veidi lootusetumaks. Nii see saabki ilmselt olema - rahulolu tehtust asendumas õudusega, mis veel kõik teha vaja. Tänan veelkord kõiki talgulisi ja luban, et järgmised talgud tulevad ja on krapsakad ja parema korraldusega.

... järgneb (järeldused puude, pinnase ja plaanide kohta)

9 kommentaari:

  1. Absoluutselt vaimustav Sinu isiklik Vooremaa!

    VastaKustuta
  2. Oeh. Ma peaaegu tean, mida sa tunned. Seda vanarauda ja prügi tuleb ja tuleb ja jääbki tulema. Mis teha, kui nõukaajal oli täiesti normaalne majapidamise prügimägi aia taha teha. Mingit prügivedu ju maakohtades polnudki ja enneelanuid süüdistada ei saa, et nad käitusid nii nagu ühiskond õigeks pidas.
    Me oleme samamoodi koristanud ja koristanud, aga igal kevadel kerkib nagu nõiaväel kusagilt uut prahti juurde.
    Aga tublid olete. Laske samas vaimus edasi ja mõne aasta pärast ei usu ise ka oma silmi. Sattusin ise vaatama paar päeva tagasi oma 8-aastase koera kutsikapilte ja pööritasin ümbritseva peale silmi. Et ei või olla, et sama koht...

    VastaKustuta
  3. Tööpõld on magusalt lai :) Ära väga kriitiline oma hunnikute üle ole, praegu ongi selline kolepiltide aeg. Suur vahe on kas pildistada mingit kohta praegu või 2 kuu pärast kui muru roheline.
    Thelal on õigus, ma siin juba 14 aastat, näe, ikka leian aardeid vahel :) Aga see on vahva ka, leiad huvitavaid vanaaegseid pudeleid, plekist mingeid x-anumaid jne neid on vahva kuskil ära kasutada. Meil tulid isegi mingid masinaosad välja

    VastaKustuta
  4. No on Sul ikka seda varandust:) Aga vaata kui ilus on juba see, mis ilmet hakkab võtma, lausa uskumatu, et vaid päeva töö. Ja millised voored, orud ja mäed, oh, mis sinna kõik teha annab.
    Ja sellele, mis veel tarvis, pole üldsegi mõelda vaja. Veel paar sellist nädalalõppu ja elad kui paradiisis. Ja vat siis alles läheb huvitavaks kui need loominguvalud hakkavad:)

    Kui Järvseljalt tulema hakkad, pane autole järelkäru taha:D

    VastaKustuta
  5. Kui ükskord kõik valmis, milline nauding on seda tegevust meenutada...hea ka, kui kõik pildis olemas.

    VastaKustuta
  6. @kimalane, seda, et see ükskord valmis on, selleks ei jätku mul kujutlusjõudu:DDD

    endiselt kehtib see, et kõige suurem suutmine - iseenda muutmine...

    Aga sõprade toetuse üle on mul ülihea meel. Ohin siin blogis natuke ja korjan ideid ja nõuandeid, lasen endast läbi tiksuda ja nii see ehk tuleb ka.

    @Muhedik, sul on õigus, siin on nii palju põnevaid võimalusi.

    Suvel saab lillekasvatajalt ka snnitti võtta:)

    VastaKustuta
  7. Juba selline maastik iseenesest on äge! Jõudu ja kannatust ainult!

    VastaKustuta
  8. Jestas küll - ma siin mõtlen, et mina vist ei saaks hakkama :D. Sa ikka maru tubli oled!

    VastaKustuta