esmaspäev, 16. aprill 2012

aprilli nägu ja hääd sõbrad

Tänavu on aprilli nägu puisevõitu, mis iseenesest pole paha. Mis puutub kevadesse, siis kevad sellisel kujul on mu meelest juba kauem kui kaks nädalat kestnud. Mitte õite mõttes, aga tööde mõttes. Laupäev oli koerailm, aga hääde sõprade paistel polnud sellel tähtsust, sest käelist tegevust ma sel päeval eriti ei harrastanud, küll aga vaatasin ja vaatasin  igasuguste silmade läbi :) Abivägi võttis maha need puud, mis olid  kehvas kohas või viletsas seisus. Hea päev oli, nii palju sai paika, et peavoolud võtavad kuju, ah ei , esialgu ikka suuna:)
Minu esimene rooz uues kodus on kingitus: Rosa gallica `Iitin Tiltu`Nii tore!



Pühapäeval olid abiks teised sõbrad ja põletasime ära kakslohu hunnikud, neid oli kolm, pluss veel see, mis metsa ,(võsa), all laiali. See on ikka uskumatu, mida kolm +1 korda võivad saata. Oli mul alles vaade õhtul. Tegelikult on veel üks nuhtlus tee peal, kohe eriline kolepiltide kandidaat - vana traataed. Selle kalla ma pusisin eile, aga mul polnud korralikke vahendeid. Täna on, aga sajab.
Mul on siis ehk tubane õhtu. Koolitükke vaja ju ka teha.



1 kommentaar:

  1. Sellise tempoga on Sul ju juba üsna pea see igatsuste aia algus olemas.
    Pikk ja jahe kevad laseb tööd teha ja istutatud taimedel (kui Sa sinnani jõuad) korralikult juurduda. Ma katsun Sulle teda konstrueerida, vist isegi õnnestub pea poole maini aeglast edenemist lubada:D

    VastaKustuta