kolmapäev, 28. märts 2012

märts linnas

Nagu näete, olen linnas käinud. See oli pigem läbijooks, käisin vana koormakatet toomas ja aega oli vaid hetk. Kõik alles sulab välja. Suurem osa tundus elus olevat, v a veesilma vasak pool, seal ei tärganud suurt midagi.
Veesilm on nii väike! Ma olen juba oma uue tiigiga nii harjunud.
Minu budleial pungi polnud. Aktiniidiat vaatasin ka juba pügaja pilguga, aga seda ma enne suve keskpaika ei tee ja siis saab pistikuid teha.

Helmikpöörised, eriti Marmelada olid veel väga ilusad, puhas rõõm. Päikesepõletust või veenälga polnud veel tekkinud.
Kui majarahvas suurt taimekasti ei taha, siis toon koos kompostikastidega ära. Nii et küsimus Liinale.

Mind ootas mikrobioota ja kirju kadakas ja oh, seda kraami on päris palju. Magesõstra rida oli priske, mu pistikud olid kasvama läinud. Soe sügis ju.

Uuel nädalal võtan aega ja lähen uurin pikemalt.

3 kommentaari:

  1. See kevadine rõõm kui näed juba oma hästi väljapuhanud lemmikuid, on alati suur. Aga ma kujutan hästi ka Sinu edaspidist peamurdmist ja sahmimist ette:)

    VastaKustuta
  2. Mul endal on tõesti veel udune ettekujutus, kes kuhu ja siin aitab esialgu vist küll ainult massiline potistamine. Või istutuskraav :)

    Esimesed ettevalmistused olen käima pannud, sel nädalavahetusel püüan platsi pealmisest kihist -oksad, vanaraud, plast jms puhtaks saada, siit edasi algab siis kaevamine, tõenäoliselt ruutmeeter kuni kaks päevas.

    VastaKustuta
  3. Väga toorest mulda polevat hea kaevata ja kraav on ilmselt parem mõte kui potid, sest tõenäoliselt enamus püsikuid jääb Sul sel aastal päriskohale istutamata. Pottidega on muret rohkem, seda nii suvel kui talvel

    VastaKustuta