esmaspäev, 2. jaanuar 2012

eks ikka veest ja vaatest

Vesi on, vaadet veel pole. Nagu sai kirjutet, käis vana aasta sees veel kopamees teisel ringil kui korraks külma anti. Lükkas vallid laiali. Mulle tundub, et sai väike, aga nüüd on aastaks ilmselt nagu on, eks kevad näitab. Võib olla on vaja ka üks savihoone pikali ajada ja täidet tuleb juurde. Kopamees oli tubli, ei jokutanud ja kui ma oleks täpselt teadnud, mida ma tahan, siis oleks selle ka saanud. Mul veel sellist teadmist paraku pole.


Järsk kallas sai laugjamaks tehtud.

pärast
Maalahma taustal on väike. Veetase on mõistagi tõusnud.
enne

Aasta lõpupäevadel rapsisin pisut sauna ümbritsevat võsa ja puhastasin platsi. Jätsin kasvama need lepahakatised, mis on serva poole ja kevadel peaks sinna tekkima mõnus roheline tuba. Mõned vanad lauahunnikud, mis on üleni kõdu ootavad kohta. Ma ei tea veel, kuhu panna.
Vaatasin novembris tehtud pilte ja juba olen jõudnud muuta. Väheke küll, aga juba...

7 kommentaari:

  1. Muutus on silmnähtav ja tegelikult vist ei tohigi esialgu seda veesilma suuremaks teha, sest Sul pole ju aimugi, kuidas vesi seal suvel seisab. Kole kah kui põhja peale kuivab.

    No on Sul ikka vedanud, et said veel terve mitu kuud rahmeldada ja vaadata, kuidas ümberringi tundub. Paksu lumega oleksid pidanud hoopis karu mängima:)

    VastaKustuta
  2. @Muhedik, mul on vedanud tõesti:) Lugesin aalujate aiablogisid ja mõtlesin, et kuidas kõik edenevad ja nii huvitav on muutusi jälgida. See ravib mu kärsitust:), kuigi seda aiakihelust on nii pagana raske ravitseda :D

    VastaKustuta
  3. Head Uut Aastat!
    Küll on tore vaadata ja lugeda kodu arenguid...just pildis ja sõnas.
    Ja nii hea, et on Tegijaid, kes lisavad oma arvamuse-soovituse.Aitäh!

    VastaKustuta
  4. Oooo, uudismaa üles kündmine! On ikka maiuspala. Liiatigi kui ise samal ajal õpid ka veel!

    VastaKustuta
  5. @Isehakanud lillekasvatajale :DD
    ülesküntud uudismaa neh. Päideroo põlluke :DD Aga jah, nii palju ma juba tean, et see on päideroog :)

    VastaKustuta
  6. Täna varahommikul kaevasin Iluaianduse käsiraamatu riiulist välja ja panin endale kirja, mida ja kuidas nüüd kaardistama hakata.

    VastaKustuta