teisipäev, 10. jaanuar 2012

10.01.2012


Tänane hommik oli imeilus ja ma tegin hulgaliselt viletsaid pilte. Kraadiklaas ununes tuppa. Viimane aeg see õue viia ja üldse oleks neid temperatuurimõõtjaid rohkem vaja. Sauna juurde ja mõnda auku ka ja maja taha künkakese otsa.
Huvitav, kas külmataskuid mõõdetakse ka ja kus nad mul asuvad? Savika taga on kindlasti üks. (Esimene kõrvalhoone on nüüd savikaks ristitud, sulastemaja on liiga pikk  ja sulaseid mul pole ka). Mitte, et ma eriti entusiastlikult käiks (unesoojalt) temperatuure uurimas.

Enesetunde järgi pakuks -5. Linnud sädistasid väga erksalt söögimaja ümber ja päike tõusis lepiku tagant. Linnumaja on mul sireli otsas, et köögiaknast paistaks. Läänetuultega on ta kohati hullu nurga all, aga linnud ei lase end sellest segada. Täna oli tuuletu olemine. Neil ka mõnusam. Põldude kohal ujus udu.

Hommikutunde võiks rohkem olla, nii umbes kolm kuni neli.
Tagatuba oli vankumatult soe, järgmine nõks külmem ja siis koridoris passis hommikutervitus, enne õue lipsamist saad kohe ärkvele :) Koridor oli KÜLM. Selline hommik siis.

Eile süvenesin kooliasjadesse ja täna on kohe parem olla, ei ole midagi väsitavamat kui must südametunnistus:)

5 kommentaari:

  1. Oli küll ilus hommik, meil esmakordselt talvel ka talvenägu ees -8,4C, aga nüüd sajab lund ja udutab.
    Külmajoomed ja -taskud on vaja selgeks saada küll. Ise oled süüdi, kõigile sõpradele tulnuks hõigata, et tahad jõuluks termomeetrit, nüüd oleks neid kohe kõikjale jagunud:D

    VastaKustuta
  2. Pilt on võrratu!Ja ega ilmal ka enam midagi viga ei ole.Puud härmas ,lumi - 8.2.Ilus talveilm

    VastaKustuta
  3. Meie kandis on see aasta kulgenud hämmastavalt rahulikult.
    Esimene jaanuar oli vaikne ja päikseline. Ka edaspidi märkasin ikka rahu ja vaikust. Loodan kogu aastat sellisena kulgevat, rahulikult.

    VastaKustuta
  4. @Muhedik, ei ole mul veel seda oidu, tasapisi tuleb :), @Iirisesõber, need vaated, mis ma nägin olid udupeened ja roosakad, pool puudest udus ja , pildile jäi pikslite müra ainult, aga eks hommik jäi hinge.

    @kimalane :)

    VastaKustuta
  5. See meenutab mulle seda möödunudtalvist hommikut, kui me Viljadisse õpetajate teatrifestivalile sõitsime. Ma polnud enne niiiiiii ilusat hommikut näinud.

    VastaKustuta