kolmapäev, 26. oktoober 2011

Aednik leidis kodu

On imeline sügis, selle sõna otseses tähenduses, sest mul on nüüd oma Kodu ja selles kodus on oma aed.
Ja selles aias kasvab isegi oma tamm ja igivanad õunapuud ja ohtralt põldohakaid ning naati :) Lepa- ja vahtravõsa ja längus katustega kõrvalhooneid ning roppu moodi tööd.

Kodu otsimine on üks väga tundeline töö, ikka need ameerika mäed - lootus üles ja lootus alla :) Mis on aga kõige toredam ning tähtsam, (peale selle, et mul on nüüd kodu), on sõpradega jagatud rõõm, ootamatu abi ja võhivõõraste vastutulek ning meie perekonna salarelv - minu vend, kes räägib vähe, aga teeb palju.

Olete siin mind ikka lohutanud, et ühel ilusal päeval saab unistus teoks ja nii uskumatu kui see ka ei ole, saigi. Mul on nüüd koht, kus ma saan iga puu, kivi ja lible laulma panna, sest see on minu kodu. Ma tänan.

Natuke tundeline postitus sai :)
Selline sügis siis.

9 kommentaari:

  1. (Y); (Y); (Y); (Y)- 2 paari püstiseid pöidlaid.
    Postitus peabki tundeline olema, OMA ÕU- imelistest imelisem maailmas.

    Nüüd Sulle sinna Su unistusi teoks tegema ingliparved, appi usinad päkapikud ja head haldjad puude-põõsaste taha peitu, et 5 aasta pärast saaks juba veidi jalgu kõlgutada ja laulda, umbes nii, et suur lilleaed ümber väikse maja või hoopis sedasi, et roosiaias ringi kuninganna käis- ei tea ju täpselt mis Sul meeles mõlgub:).
    Tubli oled!

    VastaKustuta
  2. Nagu üks ülekasutatud löölause ütleb - sa oled seda väärt!

    VastaKustuta
  3. Mul on sinu üle niiiiii hea meel ja natuke kahju on ka. Aga ma loodan, et sa teed palju pilte ja kirjutad oma teest oma uues kodus.

    VastaKustuta
  4. Jah, neid pilte pead palju tegema, nii meile kui endale. Algul ikka "enne" ja siis ikka "pärast". Nii põnev ja vahva.
    bloggeri arust on see lausa aiablypl

    VastaKustuta
  5. Väga vahva!!!Nüüd saad oma unistused täide viia,kõik koolitarkused oma aias rakendada. Rajada oma umistuste kodu ja aia. Ootan põnevusega pilte.

    VastaKustuta
  6. Aitäh! Loodetavasti on nädalavahetusel ka sellist ilma ja aega, et valdused põhjalikumalt üle vaadata ja jälgi teha:)
    Õigupoolest olen veel üsna oimetu ja püüan igasuguste lepingutega toime tulla ja oma õnne uskuda:D

    VastaKustuta
  7. Tean, mida te tunnete:) Palju 6nne!

    VastaKustuta
  8. Hee:) Tuleta siis aegajalt ikka vanu naabreid ka meelde :)

    VastaKustuta
  9. Oma kodu on imeline asi. Ja kui seal juures on veel koht aia jaoks... annab elule täiesti uue ja imelise mõtte

    VastaKustuta