teisipäev, 9. august 2011

Pildipostitus:sinine vesi (aiast ei räägi)

Hoiatuseks: see on küll aiaväline pildirida. Vesikarikat ei leidnud, aga imeilus õhtu oli küll. Need pildid räägivad selgelt, miks ma hoovihma armastan ja sinist, sinist. Ahjaa, kolm kivi tõin ka. Pagan, kui ilusal maal me ikka elame! Kui koju jõudsin, oli siin ka sadanud. Ometi saab kastetud!











6 kommentaari:

  1. Imeilus tõesti!

    nesiv, arvab blogger ;o)

    VastaKustuta
  2. Taevas on alati ilus, isegi kui paksud pilved peaaegu vastu maad. Ise vahtisin öösel tähti, linnutee juba näha ja praegu (tipphooaeg 12-13-nda öö) näeb ka langevaid tähti. Kuramus, et ma oma vana (filmiga) fotoka ära andsin :(

    VastaKustuta
  3. Ilus on meil tõesti ja ma ei saagi väga hästi neist aru, kes seda ilu kuskil reservaadis palmi all käivad otsimas.

    Saadjärves vesikarikat pole, aga seal kasvab üks hiigla põnev vetikas, moodustab säärased tennisepalli-kujulised kolooniad, suvel ulbivad nad veepinnal, talvituvad veekogu põhjas. Aga nad on looduskaitstavad.

    VastaKustuta
  4. Eile laenasin raamatukogust mõned raamatud magevee taimede kohta ja guugeldasin ka. Selle vetika nimi on järvepall Cladophora aegagropila. Kahjuks mina teda ei näinud, keset järve oli tuulepuhangud ja siis me hoopis vältisime kõrkjaid, aga mul on plaan tagasi minna ja ääripidi aerutada.


    Augustitaevas on ikka väga ilus. Hiline, kas filmiga fotokaga saab öötaevast paremini pildistada?

    Ma pean tunnistama, et sõbrad, blogijad, te olete ühe aastaga mu elule väga põneva suuna andnud :D Nii huvitav on, olgu see siis kraav või järv või mets või niidupealne, igal pool olete käinud ja nüüd tilpnen mina ka :)

    VastaKustuta
  5. isehakanud lillekasvatajale: kohati ei jõua järgegi pidada :DD

    VastaKustuta