esmaspäev, 29. august 2011

pildipostitus: Varnja

Sattusin eelmisel nädalal Varnjasse ja käisin Räpinas. Varnja üllatas oma puhtusega. Mitte, et ma oleksin oodanud viltuvajunud tarasid ja nõgesstesse mattunud tühermaad, aga nii vuntsitud majasid ka mitte. Aedades valitses august ja järve äärde ma ei pääsenud, eramaa ja pilliroog - vääramatu jõud.

 Ilm sattus olema päikseline. Kohati ka nii päikseline, et pildid said kehvad, aga siin nad on:

Mis sest rääkida, mõnel avaneb selline aiavaade :)

Kas pole lahe roheline :)


ehitusmaterjal

Mul oli aega kaks tundi ja peatänavast ma kaugemale ei jõudnudki. Käisin muuseumis ja kohtasin kodukandi mehi. No see oli pehmelt öeldes ootamatu, aga lahe seik.
Hiljem käisin unistuste kodu vaatamas, sellest ma pilte ei teinud, need on mul kusagil sügavamal. Aga seal ma tahaksin elada küll ja ühe aia rajada :)

1 kommentaar:

  1. Jajah, ma käisin paar aastat tagasi idaviru reisil ja kolasin ka kogu peipsiääre koos sibulatee ja muu huvitavaga läbi ja olin samuti äärmiselt üllatunud. Olin küll seal vanasti näinud lääpavajunud tarasid ja puha, aga sellest kandist on kujunenud üks huvitav, ilus, puhas ja hästi haljastatud põnev külastu, kuhu võib iga iga kaugemalt tulnu

    VastaKustuta