neljapäev, 25. august 2011

kõik on korras nagu norras: lira-lora

Haa, ma nägin äsja aias siili! Vahepeal läksin koos kanadega magama ja päeval nad ennast ei näidanud. Mõtlesin, et siilid on otsas, sest ma olen aiaääri mööda platsi suhteliselt lagedaks teinud. Pole enam priskeid peidunurki.
Nüüd aga tekitan neid jälle juurde, s.t. põõsarinne oli mul puudulik, aga nüüd hakkab looma. Tore siil oli, mina jälle rõõmus nagu laps :D
Ei tea, kas olen linnavurlestunud? või lihtsalt ealised iseärasused :D

Muhediku kommentaari juurde. Ilus ei ole (veel), aga hingele armas ja ma muudkui õpin omas tempos. Mõni koht on silmale ilus, aga mõne koha peale veaks ka punased ringid ümber.
Aiale on aga augustis nagu hoopis uus vunk sisse tulnud. Umbrohi kosub ja igasugused taimed ka. Hostad muide kasvavad ja kõik juurdub hästi, see on tore. Õunad on suureks läinud ja alla kukkudes jätavad korralikud lohud. Puu on vana ja kõrge, eks neil ole pikk maa alla ka tulla, saavad vungi sisse.
Tavavahelik on ka maa seest väljas, see tähendab, et metsast saab ka juba seeni.
Keegi läks mööda tänavat ja ütles rõõmsa üllatusega - näe, õunad :) August.

4 kommentaari:

  1. Meil ka siilipoiss elab kompostikasti taga :)

    Sa rõõmustad siili üle - ma rõõmustan konnade üle. Ealised iseärasused vist jah - hakkame lasteks tagasi muutuma - nemad ka oskavad pisiasjadest rõõmu tunda. Täiskasvanud ei oska pisiasjadele tähelepanu pöörata ja nendest vaimustuda :D

    VastaKustuta
  2. Minu arust on kõik astilbed küllaltki vastupidavad, Sul ju peaks seal suurte puude all viludat jätkuma.
    Eespool küspsid, et kas suitsukonid mutikäiku? - ei mõju sugugi, aga praegu need kohad kuhu ma olen käikudesse pannud kasside kemmergu pärliliiva (see valgete ja siniste terakestega), on siiani rahu majas, kuigi see pärliliiv neutraliseerib need kemmerguluftid täielikult.

    VastaKustuta
  3. Deia, ma tahaks ka konna/konni:D Teil kõigil ilmselt on omad konnad.
    Oootame, vaatame :)

    Hiline, ma pidasin silmas seda, et kas on mingit teist tooni sorti, mis õitseks ka augustis ja septembris. See Hiina astilbe ongi väga hea, oleks mingi muu värv ka. Hakka või ise tegema:)
    Nüüd ma pean oma kassiomanikest sõprade poole pöörduma hakkama :DD
    Sa oled ikka väga leidlik!

    VastaKustuta
  4. Aga mul panid rebased ühel aastal kõik siilid nahka:((
    Konnad ja triitonid leiavad ise Su juurde tee, las see vesi olla seal veel veidi pikemat aega, nad päris kraanivett ei taha, vesi peab tiigistuma:)
    Madalaid astilbesid ikka on, aga nad on veidi kõrgemad, nt `Sprite´, nii 30 cm-ste valik on üsna suur.

    Kõik vohab äkki jah, heinamaa kah, aga taimed juurduvad hästi:)

    VastaKustuta