kolmapäev, 13. juuli 2011

Vihm lepitab. Juuli kolmas nädal.

Viimased paar päeva on elutempo kiireks läinud ja esmaspäevane õhutemperatuur, varjus +29, mõjus üheselt ja närvutavalt. Mina ootasin vihma kojujõudmisest peale ja unistasin, et nädalaalguse ilmateade (tuleb jahe ja vihmane nädal), vastab tõele.  Täna siis sadas hommikupoole. Jõudsin kahe saju vahel paar rummi, (või ruumi?), puid lõhkuda. Hullasin veepangedega, et väärtuslikku vihmavett jagada neile, kes enim janutasid ja kellel viljade kasvatamine käib - aktiniidiale ja viinamarjale.  Siis tuli tööasjadega tegelda ja väsisin väga ära, hetkeks vajus maailmapilt ka nukraks kuidagi.
Mul on mõni lemmikkoht, kus aeda vaadata ja silma nuumata. Küll ta tundub peale vihma ilus. Przhewalski kobarpea on tänavu saanud komposti ja õitseb nii uhkelt. Kiidan ennast, et laotasin komposti peale eelmist vihma, kui maapind oli niiske, ta elas viimase kuiva lehti kortsutamata üle. Väike asi, aga suur rõõm, et polegi nii tuutu ehk olen aeglase taibuga kiire õppija :D
Pisut naiselikust ratsist. Siin ta on (ei, see pole redel):
Euroalus naistele:D

kui ei tarvita, kerge tõsta ja lihtne ladustada:D
Talvepuud ei mahu kõik katuse alla, nii tuli riit tekitada. Õu on meil aga teadagi kohati kuumaastik ja euroaluseid nii palju ka käepärast pole.  Tekkis idee jälle jäägivaru kasutada, miks ma neid muidu nii fanaatiliselt sorteerisin, teadsin, et osa neist võib vaja minna,  nagu Karupoeg Puhhi sõber Notsu ütleb - tarvilik purk :D Kopsisn mõned kokku ja nipsniuhti alused olemas. Oi, ma olin endaga nii rahul, peaaegu, et insenerimõte:D Seda peab ka ütlema, et kaks õhtut on naabripoisid mulle appi laduma tulnud. Äge!
Tagasi aeda. Liiliad õitsevad ja lavendel ja see kellukas, mille Köögikata andis. Kurk põrutab kõrgustesse ja Liina, sinu rukola kastis mühiseb juba:D Liiliad on minu aias juhuslik nähtus, pärinevad nad kõik ema aiast ja ma ei ole väga süvenenud. :( , aga nad on vahvad.






Kurgipuu:)

Veesilmast. Esialgu on veel ähmane ettekujutus, aga lahendus tuleb, ma vaatan veel ringi, vahin loodust nagu Muhedik soovitas ja mediteerin kalda peal nagu Deia:) Ikka veel on põnev! Nojah, mõned helmikpöörised siirdasin juba ümber. Teeks õige sinise ääre.


Vihma oleks veel vaja ja soovitavalt öösiti. Aitäh.

3 kommentaari:

  1. ikka ruumi :). see sõna on lihtsalt lühend õigest terminist ruumimeeter. nii nagu kuupmeetrit lühendatakse kuubiks (ja mitte kuppiks) ja ruutmeetrit ruuduks (mitte ruttuks) :P

    aga see kaldal mediteerimine ja vaatamine... tead, nii imelik, kui see ka pole, on osa mu aiast ennast ise rajanud. täitsa tõsiselt. ma lihtsalt olen talle oma käed appi ulatanud :). istud ja oled mõnes kohas (mõnes kohas mitu aastat!) ja kuidagi hakkad midagi tegema... ja siis lased ennast sellel kanda.. ja ta loobki ennast ise. sinu kätega. teine variant on see, et tuleb järsku siuke "nägemus", et näed, kuidas asi olema peaks. ja siis hakkad tegema. aga mõlemal juhul oled kuidagi selle asja sees, sellega kooskõlas ja see ise teeb ennast. :)

    VastaKustuta
  2. Mul pole veel see faasivahetuse nõks ära käinud :)

    VastaKustuta
  3. Euroalus on tõesti nutikas. Meie puid lubati alles augustis...

    VastaKustuta