laupäev, 30. juuli 2011

Vihm jõudis ometi Tartusse ka

Olen selle nädala jooksul sattunud mitmesse Eestimaa nurka ja seal ka vihma näinud ja saanud. Tartu kohal haudus vähemalt kolm-neli päeva. Küll ajas pilvi üles ja välgutas kuivalt. Reedel läks ometi jahedamaks, aga umbne oli ikkagi. Aed oli ikka päris kole. Uus püsilillepeenar on hõre ja sain ka juba aru, mis mulle ei meeldi ja mis valesti. Kodunt ju piisavalt palju ära käidud :D Maapind hakkas juba kohati kivistuma, kuigi mul on hea pinnas.

Peale lõunat sibistas midagi, aga õiged registrid löödi lahti siis, kui ma otsustasin õunapuud lõikama hakata. Mul on ikka vinge naabrimees, kannatab kõik välja. Kui sai selgeks, et mul on see kindlalt plaanis, siis aitas ta redeli paika. Ma pole väga allatuleja tüüp. Üles võin küll ronida :)

Pildistatud keldriukse pealt, seal oli katus pea kohal.
Täna uhas vihm mu sealt alla, mitte küll selle sõna otseses tähenduses aga, homme jätkan. Nii et on veel sadu oodata. Nii tore! Nüüd lähen aeda toimetama. Mõnuus...

2 kommentaari:

  1. Jajah. Nägime, nägime, ise saime sellest sahmakast vaid riismed, aga abiks seegi.

    VastaKustuta
  2. Ma sõitsin neljapäeva õhtul Otepää poole ja siis tundus, et teil juba kasteti :D
    Muidugi on vett vaja, täna on kortsutajad juba päris sirge seljaga.
    Lugesin Põhja-Eesti uudiseid, päälinnas kisub Veneetsiaks :)

    VastaKustuta