pühapäev, 31. juuli 2011

Sammuke

Teate küll seda lugu, et istutada uuekesed, tuleb vanakesed vähemalt ümber nihutada ja selleks on vaja ...
Õunapuud on vaja lõigata selleks, et enne (ü) istutamist muutunud valgusoludest aimu saada. Loobuda mõnest taimest ja saata ta tauerisse (ära anda, komposteerida, võib olla ka potistada jne jne).
 Veesilma kallas, (no nii udupeenelt kõlab kohe), ootas taimestamist ja nagu vihm alla tuli, nii mõned mõtted ka. Lisaks kõigele käisin Elvas Aarne Kähri juures, sõnajala järel ja tagasi tulin päevaliiliate, helmikpööriste ja hostadega, floksidest suutsin hoiduda. Tagasiteel põikasime Pangodi äärde, aga järvekarikat ma ei leidnud :(
Kodus istutasin ja võtsin üles ja istutasin ja rohisin ja lõpuks kraapisin veel aeda ka. No lihtsalt nii mõnus ilm ometigi ja maa vihmast ka pehmem. Kui ma heucherad olin maha saanud, märkasin, et veesilm paistab kuidagi väga ära. Ümberistutamise boonus. Õunapuu aga tahab veel lõikamist, sest sinna otsa ma täna ei jõudnud ja pagan, kontserdile ka :(
Aga mõnuuz... ja pilte ei panegi.

3 kommentaari:

  1. Sellest on küll kahju, et Sa kontserdile ei jõudnud.
    Aga mul seisavad mitmed mahaistutamised selle taga, et eeldavad pikki eeltöid, võib-olla isegi mitmepäevaseid. Ja mul pole sellist aega. :o(

    VastaKustuta
  2. See on juba väga suur edasiminek kui aiandaja suudab mõnest taimest loobuda:D

    VastaKustuta
  3. Loobumine on jah teatud murdepunkt :)

    Pagana blogger, jälle jamab. Ma ei tea, kas peaks keskkonda hakkama vahetama, kogu aeg mingi kammaijaa:(

    VastaKustuta