reede, 29. juuli 2011

Päevaliilia õitseb

Nüüd olen mina ka müüdud, ostetud ja ära võlutud :)  Õitsema hakkasid päevaliiliad. Koht on neil üsna vale, aga sellega tegelen sügise poole. Nimesilt sakutati välja, ainult Herzogil jäi alles. Temast ma siia pilti ei lisa, sest minu väike Canon õiget tooni ei anna ja photoshoppida pole esialgu aega.

Headest uudistest veel nii palju, et eile 23.53 sadas õige pisut vihma. Täna õnneks päike ei lõõska. Isegi mõned plaanid hakkavad idanema.
Halvad uudised jätan kirjutamata.
Aga ühe lingi lisaksin siia küll. Koht, kust meie tellida ei saa, aga oi, kuidas tahaks :(


Upitsa täidisõieline päevaliilia



Muide, otsustades õite järgi on see helmikpööris, mille täpset nime ma ei teadnud hoopis http://www.theprimrosepath.com/Featured_Plants/Heuchera/purplemtmajesty.htm ?

3 kommentaari:

  1. Oh kui Sa vaid teaks, millised ahvatlused Su teel veel eespool seisavad:)
    Miks Sa arvad, et Su osundatud poest meie osta ei saa, Inglismaalt on see täiesti võimalik, isegi mingeid lisamakse pole. Ja ka järele on ju neile alati võimalik sõita, ikkagi EL:D
    Minul kahjuks helmikpöörise ahvatlusi pole, sest pole neile piisavalt varju pakkuda, enamus neist kipub päikeses küpsema.

    VastaKustuta
  2. Aga vaata ka heuchera `Palace Purple`, mu meelest sarnanevad Su sordil nii lehed kui õied pigem sellele võrdlemisi levinud sordile. Kuna Sina oled teda elusalt näinud, oskad paremini määrata

    VastaKustuta
  3. Kirgline on see aiandus :D Avastamine ja armumine:)

    Aga need H-hoolikud teatavad, et väljaspoole UK-d nad ei saada :( Iial ei või teada, aga pole plaanis järgi ka sõita. Eks ma uurin veel.

    `Palace Purple`on tõenäolisem jah, tema oleks nagu aedades laialt levinud.

    VastaKustuta