neljapäev, 21. aprill 2011

Pildipostitus. Lõunal Botaanikaaias.

Sellist veekogujat tahaks ...

Tõemeeli juba mõtlesin, et kas õue kallak oleks natukenegi selle moega, et saaks plaanitava veesilmani vihmavee juhtida. Eelmisest suvest on mul meeles see imekaunis valatud vihmavee-koguja.
Tsemendist annaks valada ju küll. Muidugi jääb see pearajale jalgu :( Mõtelda on ju mõnus. Kiitus meistrile, ma pole seal näinud vett voolamas, aga ilus on küll.






Vaatasin neid sinililli ja teisi õisi. Kevadlilled on ikka väga erilised, sest nad tulevad peale pikka talve ja iga õis on siis sündmus. Suvelillede võlu pole ju väiksem, aga ... Sinilill päikese käes on ikka imeilus. Lõhnavad ka hästi. Lumeroosil on nimigi eriline. Lumi ja roos :)






5 kommentaari:

  1. ...ja mäge, kust siis vesi alla hakkab voolama:)
    Kevadlilled on südamesoojendajad:)

    VastaKustuta
  2. ma olen nüüd kade ... tahan ka botaanikaaeda!

    VastaKustuta
  3. ei saa need himud otsa kuidagi.Muidugi tahaks mäge ja just nii ilusat nagu nad seal aias teinud on ja palmimaja ja ... :D

    lillekasvatajale: botaanikaaed läheb nüüd aina ilusamaks ja ehk saad suvel mõne jõnksu teha.
    Praegu on siin-seal kevadlille laigud, mais-juunis aga on tõesti ilus. Mina reklaamiks neid hommikust õhtuni :)

    VastaKustuta
  4. Mäge on mul piisavas koguses, aga mismoodi betoonist sihukest krimblit valatakse, see mulle küll kohale ei jõua...

    VastaKustuta
  5. Tuleb lähemalt vaadata ja vorm leida :)

    VastaKustuta