laupäev, 16. aprill 2011

lubatud ilm ja otsingud

Ma tean kahte inimest, kes võiksid kandideerida Eriti Hajameelse tiitlile. Isa ja mina. Hulk bensiinipaagi korke on ära sõitnud teadmata suunas ja on olnud ka lõbusamaid vahejuhtumeid, mida ma siinkohal kirjutama ei hakka. Eks lapsed ja lapselapsed saavad neid veel kaua  üksteisele jutustada. Minu hajameelsus on vähem legendaarne, aga suunalt sama. Sõnastame selle nii, et mul on mõtteid :D
See olek, mida Muhedik tabavalt põrutatud olekuks nimetas, on mõnda aega minu põhiline hingeseisund ning siis juhtub, et ma unustan koju telefoni, kaotan võtmeid, kahjuks ka prille, ostan raamatu ja panen! selle absoluutselt Ära. Mul on üsna väike kodu, aga ma ei suuda seda kuidagi leida. Tähtis raamat on. Paljundamisest ja pügamisest ja pookimisest. Ei taha sellesse suhtuda nagu fataalsesse vihjesse, et kui vähegi saad, ära poogi :D

Selles raamatus oli pookimise õpetus väga lihtsalt selgeks tehtud


Lubadustest. Ma ei loe enam eriti uudiseid, või siis loen valikuliselt. Kui online väljaandeid uskuda, siis võiks kohe kõrvad pea alla panna. Jube töö neil ajakirjanikel, ei kadesta. Ilmateadet loen ka valikuliselt, sellepärast mul täna need ootused nii kõrged olidki :) Plaanisin kaevama hakata. Küllap hakkangi, sest lausvihm see akna taga pole ju. See pole üldse tore kui lubatud ilm lükkub uude nädalasse ja peegeldub aina mu arvutiekraanilt vastu :( Pargiraamatukogu töötab meil kahjuks vaid kord aastas.

Hommiku veetsin jälle arvuti taga ja uurisin aiablogisid. Kadaka aiablogi oli üks ütlemata õpetlik lugemine.Kahju, et nüüd on pikalt vaikus olnud, aga varasemad postitused on väga huvitavad. Lugesin ja plaanid võtsid aina
selgema kuju. Reedel käis mul abiks hea sõber ja otsisime välja kriitilisemad kohad aias. Sain mõnele mõttele kinnitust ja seda oligi vaja. Aitäh Made :D

Veesilma koht on nüüd teada! Nii äge. Läheb tuunimiseks. Pean pilti tegema ja veel põrutatud olema, aga hakkab looma.
Pookimise raamatu võiks ikka üles leida. Eelmisel kevadel lõin põnnama ju. Kui muidu ei saa siis tuleb ramsist laenata. 

4 kommentaari:

  1. Meie hommikune uduvihm on nüüdseks küll juba päris korralikuks ladinaks muutunud. Ehk aitab nende lumeriismete hävitamisele tõhusalt kaasa, et ka meie saaksime aeda veidi korrastama hakata.

    Mul neid Ära-sid pole. Aga mul on Mees ja temal küll jagub neid häid kohti hulgem:D.

    Et visualiseeritud tiik materialiseeruma hakkab, on küll tore:)

    VastaKustuta
  2. :)
    Minul pole ÄRA kohti, mul on sellised KINDLAD kohad, no et lapsed kätte ei saaks aga ise ikka saaks ...
    Lahe, et jälle üks aiatiik tulekul! Võid minu käest igasugu kõrsi ja varsi sinna saada kui soovid!

    VastaKustuta
  3. Alustasin peenra pikendusest, naabrimees eemaldas põõsad, mina olen nüüd järgmiste kihtide kallal. TKere on talvest nii söötis, et pean vahepeal toas selga sirutama. Vihm lasi veel olla, aga läks tihedamaks küll.

    See materialiseerumine saab raske olema. Kaevamise mõttes. Samas peale neid arvutipäevi on see ainult teretulnud :)

    VastaKustuta
  4. Ma jah võtan ise muudkui hoogu, aga blogisid lugemas käin aeg-ajalt ikka.

    VastaKustuta