teisipäev, 5. aprill 2011

aprill viis.sulab, sulab

Nüüd läheb lumi juba kiiresti. See on tegelikult üllatav, näikse nagu maa sisse minevat, aga see tundub väheusutav. Aia kohal on lumi laiguti kadunud ja kui ilm püsib, siis on nädalavahetuseks plats puhas või siis pigem porine. Tulbid on paari päevaga otsad välja pistnud ja kuuriuks, oh mis tore, lõpuks lahti sulanud.
Linn on kaetud liivakihiga ja kohati seda isegi koristatakse. Minu töökoha akende all kasvanud sirelid on katuselumega armetult ära rapsitud. Aga tänavad on täis rõõmsavärvilisi tudengeid ja muid ilusaid inimesi.
Päikest on paistnud kaks päeva ja kõik on rõõmsamad.
Aias paistab, et kõige rohkem on lume alla jäänud maranad.  Kopsurohu pungad juba paistavad.
Muidu on ikka selline veider tunne nagu oleks veel märts. Linde saabub, aga ma olen nii tööl kui tööl ja kodus jäävad nad märkamata. Naabrimees rivistas mõned majad :) Ainukese vana linnumaja on hõivanud varblased. Ühega neist vahtisin pühapäeval pikalt tõtt. Ma olen pisut lühinägelik, aga minu meelest pungitas ta silmi küll :)

Uuselamud. Meister: Paul

3 kommentaari:

  1. Mulle tundub, et sula hakkab nüüd ka meite õuele jõudma:)
    Ma sõitsin eile veidi ringi. Oh, kui kole võib üks linn varakevadel olla. Maal on ka need teeäärsed hallid poolporivallid koledad, aga üldpilt on ikkagi puhtam:D

    VastaKustuta
  2. Anonüümne06 aprill, 2011

    Hetkel paistab akna taga, et läheb pesemiseks.

    VastaKustuta
  3. silmipunnitav varblane, sa kohe ka oskad inspireerida. Mul kohe lood peas. :P

    VastaKustuta