esmaspäev, 31. jaanuar 2011

jaanuari ots

Täna on jaanuari viimane päev. Viimasel ajal on ilm üsna hüplik nagu märtsikuus, aga kraade kangem ja lumisem.
Lausvihma pole sadanud, aga mingeid jäiteid küll. Nädalavahetusel puhus nii, et tahtis aknatihendid seina külge teipida. Tänane hommik oli härmas ja karge. Esimest korda sellel talvel kuulsin rasvatihast laulmas! Võimalik, et ta lihtsalt informeeris teisi linde, et selle puu otsas sööb tema :D
Pühapäeval vilksas päike, aga see oli rohkem nagu udupeen hetk ja pigem aimatav kui selgelt nähtav.
Vehkisin õues lumelabidaga ja täis sügavat rahulolu avasin kuuriukse, mille ma nädal tagasi lühemaks saagisin.
Miskipärast kerkib just minu kuuriesine igal talvel ja kevadel koguneb sinna jälle vesi. ? Eelmisel talvel arvasin, et asi on minu laiskuses, et ei lükka korralikult lund ära, aga tänavu olen väga väga hoolikas olnud. Ikka ust kinni ei saanud ja vajunud polnud ta ka. Nii järeldasin, et vaja lühemaks saagida. Mõeldud, tehtud :) Sellised lahendused on üsna tüüpilised, aga põhiline, et töötavad.
Kontrollisin küttepuude varu.Olen sel talvel seda lapsega jaganud, aga paistab, et tuleme välja. Veebruaris peaks saabuma uus kogus pinnuvärki.  Tubli olen! :D talv on ka muidugi siiani leebe olnud. Nii et talv ka tubli :D

Kui õhtuti õigel ajal magama ka saaks, küll oleks tore. Napoleonit jõuab ainult päeva või kaks teha, siis tahaks jälle vähemalt 7 tundi magada.

Nii et sõbrad, pool on selja taga! Jaanuaril ots peal.


4 kommentaari:

  1. Uks lühemkas saagida on väga hea idee! Ehtnaiselik igatahes. :o)
    Mitu tundi magamist see "Napoleoni tegemiseks" siis kvalifitseerub? Ei tule meelde, et ma seda teaks. Aga vana pea. ;o)
    Ja lõpuks veel hurraa, et pool talve läbi on!

    VastaKustuta
  2. AAAAlleeees pooooolhhh, oigab LILlekasvataja ja kukub pikali ...

    VastaKustuta
  3. Heee, koolimatemaatikaga on miskit mäda:) Ikka hoopis vähem kui pool.

    VastaKustuta
  4. Köögikata, Napoleoni hädavajadus-unenorm oli 2-3h ööpäevas :)
    Muhedik, mata lonkab täiega jah, aga see oli sedasorti petuvärk, et järele mõeldes selgub, et rohkem kui pool :D siis on nii hea meel :)

    VastaKustuta