reede, 10. september 2010

10.09.2010 septembrinumbrid :D


Mul polnud plaanis taimekooslust üles lugeda, lihtsalt kuupäevad on juba kolmandat päeva ümmargused ja rütmilised. See pilt on tehtud kolmapäeval, 08.09.2010 Tartu Botaanikaaaias. Homme toimub seal suur raamatupäev, mis on õigupoolest aiapäev. Mõeldes tagasi kevadisele kiviktaimlapäevale, soovitan kellel võimalik kohale minna.

Suure aiaraamatupäeva ajakava (11.09.2010)



11.00 Päeva avamine.
           Reti Randoja-Muts peab loengu „Eesaia kujundus“

11.45 Raamatute autorite tutvustamine ja fotonäituse avamine

12.00 Riho Teras peab loengu „Püsilillede kasvatamine seemnest“

13.00 Ringkäik aias Aarne Kähri ja Elle Ahsega

14.00 Victoria Parmase slaidiprogramm „Leidlikud aiad“

15.00 Jalutuskäik kasvuhoonetes

15.30  Hakkame lõpetama.


Kogu päeva jooksul:

Aiaraamatute soodusmüük
Püsikute ja lillesibulate (Sulev Savisaar) müük
Tiina Paasik pakub maitsmiseks eesti oma meloneid
Ly Kaasik müüb maheküpsetisi
Aiaraamatute teemaline viktoriin
Võimalus suhelda autoritega ja aednikega, küsida nõu, vahetada kogemusi

6 kommentaari:

  1. No vaata kui nutune, et mul autorattad korras pole! Nii muidu vuristaks sinna kohe!

    VastaKustuta
  2. et, see Tartu nii kaugel peab olema :(
    Üldse on mul viimasel ajal tunne, et kõik huvitavam toimub seal lõuna pool.
    Siin põhjas ei toimu midagi, kuhu tahaks minna. Vanasti sai vähemalt bot.aias käidud suve jooksul mitu korda - nüüd peale seda tasuliseks muutumist, ei tõmba sinna. Käin hoopis lastega loomaaias - lapsed vahivad loomi, mina jälle taimi. Tegelikult loomaaed hakkab varsti Tallinna bot.aiale ära tegema kujunduse poolest.
    Aga Tartu bot.aed on üks imekena koht.

    VastaKustuta
  3. No nii kadedaks teeb kohe!

    VastaKustuta
  4. Ja miskipärast on veel tunne, et mida vanemaks ma jään, seda kaugemale see Tartu nihkub. Kui vanasti sai korra kuus käidud, siis nüüd kaks korda aastas on saavutus. Lisaks pean häbiga tunnistama, et pole Tartu Botaanikaaias elus mitte kordagi käinud ja isegi ei tea, kus see asub :(

    VastaKustuta
  5. No mina pean tunnistama, et ma olen Tartus nüüd juba 20 aastat elanud ja alles viimased kaks-kolm aastat aru saanud, milline vahva koht see on. varem sattusin harvemini. Ta asub üsna kesklinnas, Tartu südalinna peatänav, Rüütli tänav,lõpeb Laial tänaval ja seal ääres aed asubki.

    Kuna mu töökoht on sealt 5 minuti kaugusel, siis on mugav lõuna ajal sinna jalutama minna, vahel salatikauss kaasas :D

    Eks ma olin siis ka üsna kade, kui Nurga puukoolis see vinge aiapäev toimus, nii et mul on hea meel, et meil ka :D

    VastaKustuta
  6. No mina asun ikka nii Tallinna kandist kui ka Tartust nii kaugel, et meel läheb kohe kurvaks!!! Aga õnneks ma ikka olen Tartu bot. aeda see aasta kaks korda saanud ja enam ei taha Tallinna bot. aeda üldse minna!!!Aga see, et seal need üritused on ja mina sinna ei saa teeb lausa vihaseks, mitte ainult kurvaks!

    VastaKustuta