reede, 30. juuli 2010

wishlist

et kobarpead õitseksid kaua ja et kurerehad saaksid pojad.et teod koliksid mu aiast ja võtaksid kaasa sipelgad.
et rahe tuleks alla mere kohal ja inimesed näeksid vikerkaart ja tunneksid sellest rõõmu. et metsas oleks ohtralt seeni ja mustikad ei saaks veel otsa. ja et Allan võtaks mu auto peale, kui ta Põlvamaale sõidab. et Baganda ei tormaks aias ja et naabripoisil poleks igav. et puud saaksid lõhutud ja riit ei kukuks ümber. et meri oleks veel soe ja inimestel aega. et oleks unistusi ja tähti taevas. et rattakumm ei läheks tühjaks (kogu aeg) ja et ma läheksin ükskord ometi autokooli ja sõidaks Saaremaale.( ja siis need salasoovid, mis on kuhugi kirjutet ja mis avaldamist ei kannata, aga sa tead ju küll  :D)
et aiablogijad ei väsiks ja et sajaks (tead isegi kuidas) ikka nende aedade kohal. et meie lapsed oleksid terved ja mehed rahul :D et teod ei sööks mu hostasid ja terrass saaks uue piirde. et Paulil oleks hea tervis ja Veljo saaks ehitise valmis.  et Kadri lubaks oma aiapildid üles panna ja ma jõuaksin Krõõdale külla.
ja siis lõpetuseks oleks vaja mõned tiarellid, kurerehad, kobarpead ja need astilbesordid, mida mul veel ei ole.
ja vaata seda kortslehte ka, kidub mul teine kuidagi.

tänan.
igavesti sinu Tsiil

12 kommentaari:

  1. :)
    Aga toda kortslehte vaata vast ise ikka. Istuta mõne teise kohe peale vai kontrolli, et mingeid närilisi all pole

    VastaKustuta
  2. ega sa seda kortslehte tänavu ümberistutanud pole?
    Kui oled, siis kannatust - minu kogemused näitavad, et ta põeb pikalt peale ümebristutamist. Need lehed mis istutamise ajal olemas olid - jäävadki selliseks koledaks - uued lehed tulevad juba ilusad ja järgmine aasta on ta juba kena puhmakas.

    VastaKustuta
  3. Kui nüüd meenutada, siis kevadel istutasin ümber küll. Peenraäär ja poolvari. Kolm taime. Üks on natuke suurem, aga lokkamist ei tähelda. Võimalik, et kitsas on ka.
    arvasin, et tegemist on vähenõudliku tüübiga :D

    VastaKustuta
  4. ongi vähenõudlik, aga ei talu liigutamist - välja ka ei lähe, aga lihtsalt kole on ümberistutamise aastal. Ma enda oma jagasin ka sellel kevadel ja tegin peenraääriseks. Maikuus - ja nüüd alles näitab esimesi uusi lehti - vanad lehed kõik nagu nässakad. Seepärast on teda parem sügisel torkida, siis kevadel on kohe ilus kui tärkab :D

    VastaKustuta
  5. ah nii hoopis!
    Lilleklasvataja õpib kuni elab

    VastaKustuta
  6. No näed, mitu Su ilusat soovi läks kohe täide, sadas ja kastis ja jahutas ja külalised saatsime vikerkaarega ära. Üks läks veidike viltu, me päris mere kohal pole:). Aga võibolla oli seda taevavett nii palju, et ülalt ei saadud enam aru, kus maa, kus meri. Raheterad olid päris suured, aga mingit olulist kurja teha siiski ei jõudnud. Ja usu, ka need teised unistused täituvad:)

    VastaKustuta
  7. jah Muhedik, muudkui täituvadki :D

    VastaKustuta
  8. Tsiil, ma päevaliiliaid sinna põhjamaale
    Sulle kaasa ei võta, toimetan nad Tartusse, saavad vähem väntsutada:), eks hiljem lepime aja ja koha kokku.

    VastaKustuta
  9. Ühinen suures osas selle soovilistiga, eriti, et aega oleks...oeh.:o)

    VastaKustuta
  10. Nutt tuli peale, usud? Ma mõtlen samuti, aga ei oska seda nii ilusti sõnastada.

    VastaKustuta
  11. Margit, sa panegi lihtsalt kirja, ja usu enda võimetesse rohkem. See kõik on peidus, sa pole veel ise avastanud :D

    VastaKustuta